Verzenden & Retourneren

Verzendkosten Nederland

Barcodeshop hanteert een drietal mogelijkheden op basis van het orderbedrag excl. BTW:

  • Order < € 120,00 = € 15,00 orderkosten en € 10,00 verzendkosten = € 25,00 totaal
  • Order >= € 120,00, maar < € 250,00 = alleen € 10,00 verzendkosten
  • Order >= € 250,00 = géén extra kosten, levering franco in Nederland

Zo weet u altijd precies waar u aan toe bent.

Verzendkosten België

Barcodeshop hanteert voor België dezelfde ordergrenzen als voor Nederland maar rekent in alle gevallen
een toeslag van € 5,00 excl. BTW.

Levertijden:
  • 'op voorraad': dit betekent dat het artikel door ons op voorraad wordt gehouden en in reguliere gevallen, indien besteld voor 15.00 uur, in Nederland de volgende werkdag wordt afgeleverd. Naar België zijn dat meestal 2 dagen. Indien het artikel door grote vraag incidenteel tijdelijk niet bij ons op voorraad is, ontvangt u zsm. per e-mail van ons een bericht.
  • 'op bestelling': dit betekent dat het artikel niet in ons magazijn op voorraad ligt en voor u besteld zal worden bij de fabrikant. De levertijd bedraagt in dat geval ca. 2 weken, indien mogelijk wordt het bestelde artikel uiteraard eerder geleverd.
  • 'niet op voorraad': helaas kunnen we momenteel geen bestellingen accepteren voor dit product. Dit kan ook zijn omdat het product inmiddels is opgevolgd door een nieuwere variant. Dit wordt dan ook bij het betreffende artikel vermeldt.
Kan ik de producten vandaag ook afhalen?

Het is eventueel mogelijk om voorradige, bestelde producten op ons kantooradres af te halen. Dit dient u nadrukkelijk in het opmerking veld van uw bestelling te vermelden. Onze openingstijden zijn van 08.30 uur tot 17.00 uur.
Kantooradres: Vierpool B.V. - Industrieweg 2 - 3606 AS MAARSSEN.

Hoe weet ik of mijn product morgen afgeleverd wordt?

Wanneer de producten voor 15:00 zijn besteld en wanneer de producten op voorraad liggen, worden de bestelde producten in vrijwel alle gevallen in Nederland de volgende werkdag afgeleverd. België duurt meestal 2 dagen.

Ik heb mijn bestelling nog niet in huis?

Hiervoor kunnen meerdere oorzaken zijn.

  • Het is mogelijk dat uw bestelling niet voor 15:00 uur bij Barcodeshop is binnen gekomen. De bestelling wordt dan pas de volgende werkdag verwerkt en uitgeleverd.
  • U heeft gekozen om vooruit te betalen via een bank overschrijving. Het kan zijn dat wij u betaling nog niet hebben ontvangen.
  • Het is mogelijk dat niet alle bestelde producten bij Barcodeshop op voorraad liggen. Deze zijn dan in bestelling bij de fabrikant. Op onze website wordt niet aangegeven hoeveel wij op voorraad hebben, maar kunt u globaal controleren of het product op voorraad ligt.
  • De bestelling kan nog onderweg zijn of eventueel bij een collega zijn afgeleverd.

Na uitlevering ontvangt u een email zodat u weet dat de goederen onderweg zijn.

Uiteraard kunt u per e-mail de vraag stellen naar de status van uw bestelling: support@Barcodeshop.nl

Mijn bestelde product is defect geraakt

Barcodeshop verzorgt de afhandeling van (garantie) reparaties aan producten. U kunt hiervoor een RMA nummer aanvragen.

Hoe werkt een reparatie afhandeling?

Barcodeshop verzorgt de afhandeling van reparaties aan producten. U dient eerst de reparatie behandeling aan te vragen. U krijgt vervolgens een RMA-nummer toegewezen, waarmee u het product onder vermelding naar Barcodeshop kunt versturen. De producten dienen volgens de RMA richtlijnen verzonden te worden. Indien géén garantie ontvangt u van ons vooraf een prijsopgave. De kosten van de prijsopgave bedragen € 45,00 en worden aan u doorbelast indien u er voor kiest het product niet te laten repareren.Bij accoord voor reparatie ontvangt u van ons een factuur. Na betaling van deze factuur wordt het gerepareerde product aan u retour gezonden.

RMA (Return of Materials Authorisation) aanvraag

Bij garantieclaims of reparatie verzoeken dient u eerst, voordat u de goederen aan ons retourneert, een RMA nummer aan te vragen via een e-mail naar support@barcodeshop.nl. In de e-mail moet u de volgende informatie vermelden:

  • Uw klantgegevens zoals op de factuur vermeld.
  • Het bestelnummer alsmede de afleverdatum
  • Het artikel waarvoor u de RMA aanvraagt incl. serienummer
  • Een duidelijke omschrijving van uw garantieclaim of klacht voor reparatie

Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen sturen wij het RMA nummer en de verzendinstructies naar het door u opgegeven e-mail adres. De verzendkosten zijn voor rekening van de klant.

Ik heb verkeerde (aantallen) producten besteld

U dient ons dit zo spoedig mogelijk per e-mail te melden. Afhankelijk van het tijdstip van constatering kunnen wij uw bestelling nog handmatig corrigeren. Nadat uw bestelling is geplaatst wordt deze gecontroleerd door onze medewerkers voordat deze definitief in ons systeem wordt verwerkt. In deze tijd is het wellicht mogelijk om uw bestelling te wijzigen.

Ik wil mijn bestelling annuleren

Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren. Hiervoor brengen wij administratieve en handlingskosten in rekening van minimaal € 50,- tot 15% van het aankoopbedrag. Deze kosten zijn afhankelijk van het moment van annuleren.

Ik heb verkeerde (aantallen) producten ontvangen

Wanneer u verkeerde producten of verkeerde aantallen producten heeft ontvangen, verzoeken wij u om dit direct per e-mail te melden, eventueel met vermelding van telefoonnummer. We zullen dan zsm. zorg dragen voor de juiste afwikkeling. Reclameren kunt u tot 8 dagen na ontvangst van de goederen.

Ik heb mijn bestelling ontvangen met schade aan het product/verpakking

U dient bij ontvangst de verpakking te controleren op zichtbare schade. Bij zichtbare schade dient u dit product te weigeren en dit direct per e-mail aan ons te melden. Tot 8 dagen na ontvangst kunt u niet-zichtbare schade melden, na deze 8 dagen heeft u geen recht op herstel van de schade.