FAQ Meest gestelde vragen

Overzicht van de meest gestelde vragen:

Wie is Barcodeshop?
Wat is het verschil tussen Barcodeshop en Vierpool?
Hoe zit het met technische support?
Hoe kan ik de producten betalen?
Kan er ook op rekening geleverd worden?
 


1. Wie is Barcodeshop?

 

Barcodeshop is de internet winkel van Vierpool B.V. voor barcode apparatuur.

terug naar boven

2. Wat is het verschil tussen Barcodeshop en Vierpool?

 

De op Barcodeshop vermelde prijzen zijn overeenkomstig de gebruikelijke internet niveaus en lager dan Vierpool bij normale leveringen hanteert. Uiteraard gelden voor alle producten dezelfde garantiebepalingen, de procedures bij defecten of retouren zijn echter anders. Indien u als klant van Barcodeshop gebruik wil maken van de normale services en support van Vierpool B.V. hanteren wij een opslag van 15% op de webshop prijzen bij order bedragen tot € 100,00 en 10% bij order bedragen boven € 100,00.

terug naar boven

3. Hoe zit het met technische support?

 

Alle support op via Barcodeshop geleverde artikelen verloopt via e-mail contact. Indien u gebruik wilt maken van de standaard services en support van Vierpool B.V. hanteren we daarvoor de al bij punt 2 vermelde opslag tarieven.

terug naar boven

4. Hoe kan ik de producten betalen?

 

Barcodeshop kent 4 mogelijkheden, maar adviseert de eerste mogelijkheid:

  • iDEAL, via direct contact met uw bank, zonder toeslag.
  • Bank overschrijving, levering na ontvangst van uw betaling, zonder toeslag
  • Paypal, oa. dmv. Creditcard, met een procentuele toeslag
  • Rembours zending, betaling bij aflevering, met een toeslag van € 10,00

Deze mogelijkheden verschijnen wanneer u bent ingelogd en een bestelling heeft geplaatst.

terug naar boven

5. Kan er ook op rekening geleverd worden?

 

Voor Barcodeshop gelden alleen de 4 betalingsmogelijkheden zoals onder punt 4 gemeld. Indien u goederen op rekening geleverd wilt hebben, kunt u zich direct tot Vierpool B.V. richten.

terug naar boven